Verzenden & retourneren

Levering en uitvoering van de overeenkomst

 

De levering van het bestelde artikel gebeurt in België op het door de klant opgegeven adres of door ophaling in onze winkel.

 

Koffiebranderij Sao Paulo streeft ernaar het bestelde artikel te leveren binnen de 1-2 werkdagen. Deze leveringstermijn is echter slechts indicatief. Een strikte leveringstermijn kan niet worden gegarandeerd. De maximum leveringstermijn bedraagt 30 dagen.

 

Artikelen besteld via deze webwinkel worden geleverd in België.

 

De levering gebeurt door bpost of dpd. Wij rekenen € 7 voor leveringen aan huis en € 7 voor leveringen in een postpunt bij u in de buurt.

Afhalen in onze winkel in de Koestraat is gratis. Indien wij u bestelling gereed hebben, sturen wij een e-mail dat u hem kan komen afhalen.

Vanaf een bestelling van €75 zijn er geen leveringskosten.

 

Tenzij anders overeengekomen of uitdrukkelijk anders bepaald, worden de goederen aan de woonplaats van de Klant geleverd binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.

 

Leveringsvoorwaarden:

  • De goederen worden pas gemaakt en/of verzonden nadat de betaling op onze rekening is gekomen
  • Er wordt enkel geleverd in België en Nederland Leveringen gebeuren op werkdagen
  • De zendingen worden met bpost of dpd geleverd. De verzendingskosten staan bij het artikel aangegeven
  • Eventuele kosten voor het terugzenden aan ons adres, zullen u in rekening gebracht worden. Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan [email protected]

 

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de Klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de Klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door Koffiebranderij Sao Paulo was geboden.

 

Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging van de bezorger (post of koerierdienst).

 

Eigendomsvoorbehoud

De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden op het eigendomsvoorbehoud van Koffiebranderij Sao Paulo te wijzen, bv. aan eenieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.

 

Herroepingsrecht

 

De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor Klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen bij Koffiebranderij Sao Paulo.

 

Het herroepingsrecht is niet van toepassing voor:

 

  • De geleverde goederen zijn vervaardigd volgens de specificaties van de consument of zijn duidelijk voor een specifieke persoon bestemd;
  • De geleverde goederen snel kunnen bederven of zijn beperkt houdbaar;
  • De verzegelde goederen na de levering geopend zijn en niet teruggezonden kunnen worden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne;

 

Aangezien alle producten (koffie en thee) die Koffiebranderij Sao Paulo online verkoopt hieronder vallen, kunnen wij geen producten terugnemen.

 

Schade aan de verpakking met als gevolg schade aan het product kunnen gemeld worden aan [email protected] met omschrijving en een duidelijke afbeelding van de schade.